- -

Evolution of student approach to learning in a master level subject

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Evolution of student approach to learning in a master level subject

Mostrar el registro completo del ítem

Leiva-Brondo, M.; Cebolla Cornejo, J.; Peiró Barber, RM.; Pérez De Castro, AM. (2020). Evolution of student approach to learning in a master level subject. IATED Academy. 5012-5019. https://doi.org/10.21125/iceri.2020.1085

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178548

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evolution of student approach to learning in a master level subject
Autor: Leiva-Brondo, Miguel Cebolla Cornejo, Jaime Peiró Barber, Rosa Mª Pérez De Castro, Ana María
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Biotecnología - Departament de Biotecnologia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Teaching environment is one of the contextual factors that influence the student approach to learning, apart from perceived or student factors. Contextual factors can be in teachers¿ domain, who have the possibility ...[+]
Palabras clave: R-SPQ-2F questionnaire , Deep and surface approach , Assessment , Teaching methodologies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-24232-0
Fuente:
ICERI2020 Proceedings.
DOI: 10.21125/iceri.2020.1085
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2020.1085
Título del congreso: 13th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2020)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Noviembre 09-10,2020
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem