- -

Diseño e implementación de un plan de Social Media en l'Oceanogràfic de Valencia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Diseño e implementación de un plan de Social Media en l'Oceanogràfic de Valencia

Show full item record

Tormo Carrasco, ML. (2012). Diseño e implementación de un plan de Social Media en l'Oceanogràfic de Valencia. http://hdl.handle.net/10251/17879

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/17879

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño e implementación de un plan de Social Media en l'Oceanogràfic de Valencia
Author: Tormo Carrasco, María Lourdes
Director(s): Giménez Chornet, Vicent
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Read date / Event date:
2012-06-15
Issued date:
Abstract:
[ES] El presente TFM aborda el diseño e implementación de un plan de Social Media en L'Oceanogràfic. Para ello analiza el contexto del marketing 2.0 y las redes sociales, localizando las herramientas más pertinentes para ...[+]


[EN] This Master's degree final project broaches the design and implementation of a Social Media Plan at L'Oceanogràfic. It analyzes the context of marketing 2.0 and social networking locating the most relevant tools for ...[+]
Subjects: Redes sociales , Marketing 2.0 , Community manager , Social media
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión Cultural-Màster Universitari en Gestió Cultural
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record