- -

Is fieldwork an effective teaching methodology applicable in all technical education?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Is fieldwork an effective teaching methodology applicable in all technical education?

Mostrar el registro completo del ítem

Fombuena, V.; Quiles-Carrillo, L.; Ivorra-Martínez, J.; Rojas-Lema, SP.; Montanes, N. (2020). Is fieldwork an effective teaching methodology applicable in all technical education?. Iated. 6358-6361. https://doi.org/10.21125/inted.2020.1712

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178900

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Is fieldwork an effective teaching methodology applicable in all technical education?
Autor: Fombuena, Vicent Quiles-Carrillo, Luis Ivorra-Martínez, Juan Rojas-Lema, Sandra Paola Montanes, Nestor
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Universitat Politècnica de València. Instituto de Tecnología de Materiales - Institut de Tecnologia de Materials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Visits to companies through fieldwork are of great importance in the pedagogical process of students of technical education, since the abandonment of the classroom is an incentive for the student, and the information ...[+]
Palabras clave: Fieldwork , Technical education , Group size , STEM education
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17939-8
Fuente:
INTED2020 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2020.1712
Editorial:
Iated
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2020.1712
Título del congreso: 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 02-04,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB18/
Agradecimientos:
The authors want to show their appreciation to the Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) at UPV for their help in creating the Education Innovation and Quality Team (EICE) - GIPA. The authors also wish to thank the ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem