- -

Effect of the use of videos in the pre-class preparation of laboratory sessions taught by flip teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Effect of the use of videos in the pre-class preparation of laboratory sessions taught by flip teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Meseguer Dueñas, JM.; Quiles Casado, SDLS.; Sabater I Serra, R.; Serrano, M.; Gómez-Tejedor, J.; García-Sánchez, TM.; Tort-Ausina, I.... (2020). Effect of the use of videos in the pre-class preparation of laboratory sessions taught by flip teaching. Iated. 6107-6112. https://doi.org/10.21125/inted.2020.1654

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178920

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Effect of the use of videos in the pre-class preparation of laboratory sessions taught by flip teaching
Autor: Meseguer Dueñas, José María Quiles Casado, Susana De La Salud Sabater i Serra, Roser Serrano, María-Antonia Gómez-Tejedor, José-Antonio García-Sánchez, Tania María Tort-Ausina, Isabel Molina Mateo, José Gámiz-González, M. A. Riera Guasp, Jaime Vidaurre, Ana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Eléctrica - Departament d'Enginyeria Elèctrica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Nowadays, it is well stablished the effectiveness of flip teaching in different areas. Video is widely used as a pre-class learning material and it is progressively replacing text-document materials. The students, 70 ...[+]
Palabras clave: Flip teaching , Videos as pre-class material , Roll of the teacher
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17939-8
Fuente:
INTED2020 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2020.1654
Editorial:
Iated
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2020.1654
Título del congreso: 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 02-04,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB26/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB25//Proyectos de Innovación y Mejora Educativa (PIME)/
Agradecimientos:
This work has been supported by the Universitat Politècnica de València through the Project of Innovation and Educational Improvement Program (Projects PIME/2018/B26 and PIME/2018/B25 Convocatoria de Proyectos de Innovación ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem