- -

Web based on e-learning objects as support to the development of transversal competences for engineering students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Web based on e-learning objects as support to the development of transversal competences for engineering students

Mostrar el registro completo del ítem

Alemany Díaz, MDM.; Villanueva López, JF.; Vallés Lluch, A.; García-Serra García, J. (2020). Web based on e-learning objects as support to the development of transversal competences for engineering students. IATED. 2227-2235. https://doi.org/10.21125/inted.2020.0686

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178921

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Web based on e-learning objects as support to the development of transversal competences for engineering students
Autor: Alemany Díaz, María Del Mar Villanueva López, José Felipe Vallés Lluch, Ana García-Serra García, Jorge
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Termodinámica Aplicada - Departament de Termodinàmica Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Hidráulica y Medio Ambiente - Departament d'Enginyeria Hidràulica i Medi Ambient
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Active learning methodologies stand out among the priority lines in the field of higher education, exemplified by flipped teaching or project-based learning (PBL). The latter is a methodological approach of marked ...[+]
Palabras clave: Transversal competences , Industrial engineering , E-learning , Educational platform , Flipped teaching
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17939-8
Fuente:
INTED2020 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2020.0686
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2020.0686
Título del congreso: 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 02-04,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F19-20%2F150/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F19-20%2F151/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F19-20%2F152/
Agradecimientos:
The authors acknowledge the financial support partly from the School of Industrial Engineering (ETSII) of UPV and partly from the Universitat Politècnica de València through the ¿Coordinación metodológica a través de webs ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem