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Client orientation in fashion e-commerce: a comparative study

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Client orientation in fashion e-commerce: a comparative study

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Orero-Blat, M.; Botella-Carrubi, D.; Simón-Moya, V.; Sendra, J.; Mogorrón Guerrero, H. (2020). Client orientation in fashion e-commerce: a comparative study. IEEE. 1-6. https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141057

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/179809

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Metadatos del ítem

Título: Client orientation in fashion e-commerce: a comparative study
Autor: Orero-Blat, Maria Botella-Carrubi, Dolores Simón-Moya, Virginia Sendra, Javier Mogorrón Guerrero, Helena
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] E-business and especially e-commerce represents one of the most important ways of doing business in the current context. That is why, researchers are doing a great effort in studying how Business to Consumer platforms ...[+]
Palabras clave: E-commerce , E-business , Fashion , Client orientation
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-989-54659-0-3
Fuente:
Proceedings of CISTI-2020 - 15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies. (issn: 2166-0727 )
DOI: 10.23919/CISTI49556.2020.9141057
Editorial:
IEEE
Versión del editor: https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141057
Título del congreso: 15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI 2020)
Lugar del congreso: Sevilla, España
Fecha congreso: Junio 24-27,2020
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

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