- -

Entrepreneurs training features in stem public higher education institutions. Correlated analysis in ecuadorian context

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Entrepreneurs training features in stem public higher education institutions. Correlated analysis in ecuadorian context

Mostrar el registro completo del ítem

Vásquez, M.; Perello-Marin, MR.; Cachago, J. (2019). Entrepreneurs training features in stem public higher education institutions. Correlated analysis in ecuadorian context. IATED. 3354-3359. https://doi.org/10.21125/iceri.2019.0860

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180690

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Entrepreneurs training features in stem public higher education institutions. Correlated analysis in ecuadorian context
Autor: Vásquez, M.S. Perello-Marin, M Rosario Cachago, J.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Ecuadorian society, as it occurs in other Latin American ones, is characterized by economic, social, cultural, and educational inequalities. In order to cope with this reality, in recent years, Ecuador has been ...[+]
Palabras clave: Entrepreneurship , STEM education , STEM experiences , Ecuador
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-14755-7
Fuente:
Proceedings of the 12th International Conference of Education, Research and Innovation. (issn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2019.0860
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2019.0860
Título del congreso: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2019)
Lugar del congreso: Sevilla, España
Fecha congreso: Noviembre 12-13,2019
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem