- -

Performance analysis by bema of electricity and magnetism courses in engineering degrees using flip teaching metodologies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Performance analysis by bema of electricity and magnetism courses in engineering degrees using flip teaching metodologies

Mostrar el registro completo del ítem

Bernal-Perez, S.; Sabater I Serra, R.; Riera Guasp, J.; Gámiz-González, MA.; Gómez-Tejedor, J.; García-Sánchez, TM.; Meseguer Dueñas, JM.... (2019). Performance analysis by bema of electricity and magnetism courses in engineering degrees using flip teaching metodologies. IATED. 6456-6462. https://doi.org/10.21125/iceri.2019.1552

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180747

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Performance analysis by bema of electricity and magnetism courses in engineering degrees using flip teaching metodologies
Autor: Bernal-Perez, Soledad Sabater i Serra, Roser Riera Guasp, Jaime Gámiz-González, M. A. Gómez-Tejedor, José-Antonio García-Sánchez, Tania María Meseguer Dueñas, José María Molina Mateo, José Serrano, María-Antonia Tort-Ausina, Isabel Donderis Quiles, Vicente Vidaurre, Ana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Eléctrica - Departament d'Enginyeria Elèctrica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In recent years, new teaching methodologies have entered in the high education scenario: blended learning, problem-based learning, learning-oriented assessment, flip teaching, teamwork and effective oral and written ...[+]
Palabras clave: Assessment , Learner-centered teaching , BEMA test , Innovation effectiveness
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-14755-7
Fuente:
Proceedings of the 12th International Conference of Education, Research and Innovation. (issn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2019.1552
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2019.1552
Título del congreso: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2019)
Lugar del congreso: Sevilla, España
Fecha congreso: Noviembre 12-13,2019
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB26/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB25//Proyectos de Innovación y Mejora Educativa (PIME)/
Agradecimientos:
This work has been supported by the Universitat Politècnica de València through the Project of Innovation and Educational Improvement Program (Projects PIME/2018/B26 and PIME/2018/B25 Convocatoria de Proyectos de Innovación ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem