- -

Tracking of learning level on design and safety skills in two core subjects of the chemical engineering degree at UPV

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Tracking of learning level on design and safety skills in two core subjects of the chemical engineering degree at UPV

Mostrar el registro completo del ítem

García-Fayos, B.; Sancho, M.; Arnal Arnal, JM. (2019). Tracking of learning level on design and safety skills in two core subjects of the chemical engineering degree at UPV. IATED. 6484-6491. https://doi.org/10.21125/inted.2019.1571

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180876

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Tracking of learning level on design and safety skills in two core subjects of the chemical engineering degree at UPV
Autor: García-Fayos, Beatriz Sancho, M. Arnal Arnal, José Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Chemical engineers develop their profession in areas in which design of processes and safety of installations, equipment and procedures designed are especially relevant due to the impact and consequences that a failure ...[+]
Palabras clave: Design , Safety , Chemical engineering , Process
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-08619-1
Fuente:
INTED2019 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2019.1571
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2019.1571
Título del congreso: 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 11-13,2019
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem