- -

Project Based learning applied to bachelors degree in energy engineering

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Project Based learning applied to bachelors degree in energy engineering

Mostrar el registro completo del ítem

Marton Lluch, I.; Gallardo Bermell, S.; Villanueva López, JF.; Sánchez Galdón, AI.; Carlos Alberola, S. (2019). Project Based learning applied to bachelors degree in energy engineering. IATED. 5794-5798. https://doi.org/10.21125/edulearn.2019.1404

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180877

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Project Based learning applied to bachelors degree in energy engineering
Autor: Marton Lluch, Isabel Gallardo Bermell, Sergio Villanueva López, José Felipe Sánchez Galdón, Ana Isabel Carlos Alberola, Sofía
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The standards and guidelines for quality assurance in the European Higher Education Area (EHEA) lay down that one of the keys to combining learners knowledge and skills is the implementation of new student-centred ...[+]
Palabras clave: Project based learning (PBL) , Energy Engineering Degree , Wind farm
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-12031-4
Fuente:
Edulearn19 Proceedings. (issn: 2340-1117 )
DOI: 10.21125/edulearn.2019.1404
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2019.1404
Título del congreso: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2019)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, España
Fecha congreso: Julio 01-03,2019
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F18-19%2FB16/
Agradecimientos:
This study was carried out within the framework of the Educational Innovation and Improvement Project (PIME in Spanish) Year 2018/19 Coordination of transversal competences in key subjects in the Energy Engineering Degree ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem