- -

Learning how students learn: a comparative study on graduated and post graduated engineering students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Learning how students learn: a comparative study on graduated and post graduated engineering students

Mostrar el registro completo del ítem

Castelló Sirvent, F.; Canós-Darós, L. (2019). Learning how students learn: a comparative study on graduated and post graduated engineering students. IATED. 5994-5998. https://doi.org/10.21125/inted.2019.1464

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180882

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Learning how students learn: a comparative study on graduated and post graduated engineering students
Autor: Castelló Sirvent, Fernando Canós-Darós, Lourdes
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The behavior of students is different depending on their preferences regarding learning styles. Preferences are very important: active-reflective, sensing-intuitive, visual-verbal and sequential-global, determine their ...[+]
Palabras clave: Learning styles , FSLSM , ILS , Engineering , Learning experience , Labor market
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-08619-1
Fuente:
INTED2019 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2019.1464
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2019.1464
Título del congreso: 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 11-13,2019
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem