- -

Auto-feedback to improve academic performance

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Auto-feedback to improve academic performance

Mostrar el registro completo del ítem

Navarro Jover, JM. (2021). Auto-feedback to improve academic performance. Journal of Technology and Science Education (Online). 11(1):180-193. https://doi.org/10.3926/jotse.1120

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180934

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Auto-feedback to improve academic performance
Autor: Navarro Jover, José Manuel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study was carried out on first-year engineering students in the subject of technical drawing, an eminently practical subject that requires the continuous development of spatial vision and also that students should ...[+]
Palabras clave: Auto-feedback , Self-regulation , Academic performance , Undergraduates , Technical drawing
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Journal of Technology and Science Education (Online). (eissn: 2013-6374 )
DOI: 10.3926/jotse.1120
Editorial:
Omnia Publisher SL
Versión del editor: https://doi.org/10.3926/jotse.1120
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem