- -

Results of incorporation of project-based learning and cooperative learning into laboratory practices

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Results of incorporation of project-based learning and cooperative learning into laboratory practices

Mostrar el registro completo del ítem

Quiles-Carrillo, L.; Montanes, N.; Sanchez-Nacher, L.; Balart, R.; Boronat, T. (2019). Results of incorporation of project-based learning and cooperative learning into laboratory practices. OCERINT Internacional. 437-441. http://hdl.handle.net/10251/181065

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181065

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Results of incorporation of project-based learning and cooperative learning into laboratory practices
Autor: Quiles-Carrillo, Luis Montanes, Nestor Sanchez-Nacher, Lourdes Balart, Rafael Boronat, Teodomiro
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Classical laboratory practices in the mechanical engineering degree have been modified in order to be adapted to new emerging trends in education. This experience is based on the implementation of project based learning ...[+]
Palabras clave: Project-based learning , Student motivation , Laboratory practices
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-605-82433-5-4
Fuente:
Abstracts & Proceedings.
Editorial:
OCERINT Internacional
Versión del editor: https://www.ocerints.org/intcess19_e-publication/papers/301.pdf
Título del congreso: 6th International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS 2019)
Lugar del congreso: Dubai, United Arab Emirates
Fecha congreso: Febrero 04-06,2019
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB18/
Agradecimientos:
This work is the result of the effort being made by the Grupo de Innovación de Prácticas Académicas (GIPA) of the UPV in favor of teacher improvement. The authors want to show their gratitude to the UPV and the Instituto ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem