- -

Comparative results of peer assessment Vs evaluation supported in rubricas both in undergraduate and master's degree studies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Comparative results of peer assessment Vs evaluation supported in rubricas both in undergraduate and master's degree studies

Mostrar el registro completo del ítem

Montanes, N.; Quiles-Carrillo, L.; Garcia-Sanoguera, D.; Fombuena, V.; Fenollar, O. (2019). Comparative results of peer assessment Vs evaluation supported in rubricas both in undergraduate and master's degree studies. OCERINT Internacional. 442-447. http://hdl.handle.net/10251/181083

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181083

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparative results of peer assessment Vs evaluation supported in rubricas both in undergraduate and master's degree studies
Autor: Montanes, Nestor Quiles-Carrillo, Luis Garcia-Sanoguera, David Fombuena, Vicent Fenollar, Octavio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The process to evaluate students is always a committed task. Evaluation can be a way of regulating the student lessons and also a tool to help them to improve. In order to achieve our goal, teaching, learning and ...[+]
Palabras clave: Peer assessment , Evaluation , Rubrics
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-605-82433-5-4
Fuente:
Abstracts & Proceedings.
Editorial:
OCERINT Internacional
Versión del editor: https://www.ocerints.org/intcess19_e-publication/papers/302.pdf
Título del congreso: 6th International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS 2019)
Lugar del congreso: Dubai, United Arab Emirates
Fecha congreso: Febrero 04-06,2019
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB18/
Agradecimientos:
This work is the result of the effort being made by the Grupo de Innovación de Prácticas Académicas (GIPA) of the UPV in favor of teacher improvement. The authors want to show their gratitude to the UPV and the Instituto ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem