- -

From user-generated data to data-driven innovation: A research agenda to understand user privacy in digital markets

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

From user-generated data to data-driven innovation: A research agenda to understand user privacy in digital markets

Mostrar el registro completo del ítem

Saura, JR.; Ribeiro-Soriano, D.; Palacios Marqués, D. (2021). From user-generated data to data-driven innovation: A research agenda to understand user privacy in digital markets. International Journal of Information Management. 60:1-13. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2021.102331

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181276

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: From user-generated data to data-driven innovation: A research agenda to understand user privacy in digital markets
Autor: Saura, Jose Ramon Ribeiro-Soriano, Domingo Palacios Marqués, Daniel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In recent years, strategies focused on data-driven innovation (DDI) have led to the emergence and development of new products and business models in the digital market. However, these advances have given rise to the ...[+]
Palabras clave: User-generated data , Data-driven innovation , Users' privacy , Privacy concerns
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
International Journal of Information Management. (issn: 0268-4012 )
DOI: 10.1016/j.ijinfomgt.2021.102331
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2021.102331
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem