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Ethical design in social media: Assessing the main performance measurements of user online behavior modification

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Ethical design in social media: Assessing the main performance measurements of user online behavior modification

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Saura, JR.; Palacios Marqués, D.; Iturricha-Fernández, A. (2021). Ethical design in social media: Assessing the main performance measurements of user online behavior modification. Journal of Business Research. 129:271-281. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.03.001

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/182114

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Metadatos del ítem

Título: Ethical design in social media: Assessing the main performance measurements of user online behavior modification
Autor: Saura, Jose Ramon Palacios Marqués, Daniel Iturricha-Fernández, Agustín
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The growing use of social networks has led to the emergence of ethical and privacy concerns regarding the management of user data and how social networks train algorithms for economic purposes to organize the content ...[+]
Palabras clave: Ethical design , Social media , User behavior modification , Performance measurements , Surveillance capitalism
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Business Research. (issn: 0148-2963 )
DOI: 10.1016/j.jbusres.2021.03.001
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.03.001
Tipo: Artículo

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