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Coordinated Siting and Sizing of Electric Taxi Charging Stations Considering Traffic and Power Systems Conditions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Coordinated Siting and Sizing of Electric Taxi Charging Stations Considering Traffic and Power Systems Conditions

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Clairand, J.; González-Rodríguez, M.; Kumar, R.; Vyas, S.; Escrivá-Escrivá, G. (2021). Coordinated Siting and Sizing of Electric Taxi Charging Stations Considering Traffic and Power Systems Conditions. IEEE. 1-6. https://doi.org/10.1109/PowerTech46648.2021.9495003

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/182199

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Metadatos del ítem

Título: Coordinated Siting and Sizing of Electric Taxi Charging Stations Considering Traffic and Power Systems Conditions
Autor: Clairand, Jean-Michel González-Rodríguez, Mario Kumar, Rajesh Vyas, Shashank Escrivá-Escrivá, Guillermo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Eléctrica - Departament d'Enginyeria Elèctrica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Electric Vehicles (EVs) have gained increased attention courtesy their potential to mitigate environmental issues associated with transportation. To integrate EVs in transportation and power networks, it is essential ...[+]
Palabras clave: Charging station , Electric vehicle , MixedInteger Linear Programming (MILP) , Power distribution systems , Siting and sizing , Transportation network
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-1-6654-3597-0
Fuente:
2021 IEEE Madrid PowerTech: Conference Proceedings.
DOI: 10.1109/PowerTech46648.2021.9495003
Editorial:
IEEE
Versión del editor: https://doi.org/10.1109/PowerTech46648.2021.9495003
Título del congreso: IEEE PowerTech Conference 2021
Lugar del congreso: Madrid, Spain
Fecha congreso: Junio 28-Julio 02,2021
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UDLA//SIS.JCG.19.03/EC/Planificación de la electromobilidad. Caso de estudio: Quito, Ecuador/
Agradecimientos:
This paper belongs to the project SIS.JCG.19.03 from Universidad de las Americas-Ecuador. The authors would like to thank Irvin Cedenos from BYD E-motors Ecuador for the fruitful discussions.
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

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