- -

Anàlisi de les estratègies de màrqueting turístic de Dénia i Xàbia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Anàlisi de les estratègies de màrqueting turístic de Dénia i Xàbia

Show full item record

Pastor Coll, J. (2022). Anàlisi de les estratègies de màrqueting turístic de Dénia i Xàbia. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/182371

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/182371

Files in this item

Item Metadata

Title: Anàlisi de les estratègies de màrqueting turístic de Dénia i Xàbia
Author: Pastor Coll, Josep
Director(s): Montero de Vicente, Luis
Read date / Event date:
2022-03-28
Issued date:
Abstract:
[CA] El turisme és un dels pilars fonamentals en l'economia de la Comunitat Valenciana. D'entre tota la comunitat autònoma destaca el cas dels municipis amb platja de la Costa Blanca, sobre els quals tractarà este treball. ...[+]


[EN] Tourism is one of the most important parts of the Comunitat Valenciana economy. The case of beach towns in Costa Blanca stands out among the whole region. The touristic part of Costa Blanca has more than 200 ...[+]


[ES] El turismo es uno de los pilares fundamentales de la economía de la Comunidad Valenciana. Dentro de toda la comunidad autónoma destaca el caso de los municipios con playa de la Costa Blanca, sobre los cuales tratará ...[+]
Subjects: Màrqueting , Turisme , Dénia , Xàbia , Estratègies , Màrqueting turístic , Comunicació turística , Costa Blanca , Marketing , Tourism , Strategies , Tourism marketing , Tourism communication
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Gestión y Administración Pública-Grau en Gestió i Administració Pública
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record