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In-Cylinder Pressure-Based Control of Premixed Dual-Fuel Combustion

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In-Cylinder Pressure-Based Control of Premixed Dual-Fuel Combustion

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Barbier, ARS. (2022). In-Cylinder Pressure-Based Control of Premixed Dual-Fuel Combustion [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/183274

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Title: In-Cylinder Pressure-Based Control of Premixed Dual-Fuel Combustion
Author: Barbier, Alvin Richard Sebastien
Director(s): Bares Moreno, Pau Guardiola García, Carlos
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Read date / Event date:
2022-04-27
Issued date:
Abstract:
[ES] La actual crisis climática ha instado a la comunidad investigadora y a los fabricantes a brindar soluciones para hacer que el sector del transporte sea más sostenible. De entre las diversas tecnologías propuestas, la ...[+]


[CA] L'actual crisi climàtica ha instat a la comunitat investigadora i als fabricants a brindar solucions per a fer que el sector del transport siga més sostenible. D'entre les diverses tecnologies proposades, la combustió ...[+]


[EN] The current climate crisis has urged the research community and manufacturers to provide solutions to make the transportation sector cleaner. Among the various technologies proposed, low temperature combustion has ...[+]
Subjects: Motores de combustión interna , Doble combustión , Combustión premezclada , Presión en el cilindro , Control de retroalimentación , Modelización de la combustión , Internal combustion engines , Premixed dual-fuel combustion , In-cylinder pressure , Feedback control , Combustion modeling
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/183274
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Project ID:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2018%2F141/
Thanks:
This thesis was financially supported by the Programa Operativo del Fondo Social Europeo (FSE) de la Comunitat Valenciana 2014-2020 through grant ACIF/2018/141.
Type: Tesis doctoral

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