- -

Students' perception on learning methods in engineering disciplines

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Students' perception on learning methods in engineering disciplines

Mostrar el registro completo del ítem

Vidal Rodriguez, B.; Fenollosa Ribera, ML.; Ribal, J.; Sanchis Kilders, P.; García-Rupérez, J.; Bes-Piá, M.; Blasco-Tamarit, E.... (2022). Students' perception on learning methods in engineering disciplines. Journal of Applied Research in Higher Education. 14(3):946-957. https://doi.org/10.1108/JARHE-01-2021-0041

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/183488

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Students' perception on learning methods in engineering disciplines
Autor: Vidal Rodriguez, Borja Fenollosa Ribera, M. Loreto Ribal, Javier Sanchis Kilders, Pablo García-Rupérez, Jaime Bes-Piá, M.A. Blasco-Tamarit, E. Noguera Murray, Patricia Silvestre Muñoz-Portero, María-José Tortajada-Genaro, Luis Antonio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicaciones - Departament de Comunicacions
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Química - Departament de Química
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Purpose - This study explores the preferences for learning methods among the students of seven engineering disciplines in a Spanish technical university. The purpose of this paper is to investigate the students' views ...[+]
Palabras clave: Perception , Assessment , Active learning , Teaching methods
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Applied Research in Higher Education. (issn: 2050-7003 )
DOI: 10.1108/JARHE-01-2021-0041
Editorial:
Emerald
Versión del editor: https://doi.org/10.1108/JARHE-01-2021-0041
Descripción: This article is (c) Emerald Group Publishing and permission has been granted for this version to appear here (please insert the web address here). Emerald does not grant permission for this article to be further copied/distributed or hosted elsewhere without the express permission from Emerald Group Publishing Limited.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem