- -

A Model for Developing an Academic Activity Index for Higher Education Instructors Based on Composite Indicators

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Model for Developing an Academic Activity Index for Higher Education Instructors Based on Composite Indicators

Mostrar el registro completo del ítem

Bas, MDC.; Carot Sierra, JM. (2022). A Model for Developing an Academic Activity Index for Higher Education Instructors Based on Composite Indicators. Educational Policy. 36(5):1-27. https://doi.org/10.1177/0895904820951123

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/183490

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Model for Developing an Academic Activity Index for Higher Education Instructors Based on Composite Indicators
Autor: Bas, María del Carmen Carot Sierra, José Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The assessment of the teacher performance is a subject of criticism due to the lack of a well-establish methodology. This study develops an overall score to measure the dimensions that encompass the academic activities. ...[+]
Palabras clave: Benefit-of-the doubt , Academic activity index , Teacher profiles , Barycentric coordinate system , Composite indicators
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Educational Policy. (issn: 0895-9048 )
DOI: 10.1177/0895904820951123
Editorial:
SAGE Publications
Versión del editor: https://doi.org/10.1177/0895904820951123
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem