- -

Perspectiva del estudiantado ante un nuevo escenario educativo para el Prácticum mediante e-actividades

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Perspectiva del estudiantado ante un nuevo escenario educativo para el Prácticum mediante e-actividades

Show full item record

Selva Olid, C.; Vall-Llovera, M.; Terrado Mejías, C.; Bové Andreu, A. (2022). Perspectiva del estudiantado ante un nuevo escenario educativo para el Prácticum mediante e-actividades. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 20(1):17-33. https://doi.org/10.4995/redu.2022.16886

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184123

Files in this item

Item Metadata

Title: Perspectiva del estudiantado ante un nuevo escenario educativo para el Prácticum mediante e-actividades
Secondary Title: Students perspective in front of a new educational scenario for the Practicum through e-activities
Author: Selva Olid, Clara Vall-llovera, Montse Terrado Mejías, Cris Bové Andreu, Anna
Issued date:
Abstract:
[EN] COVID-19 brought with it an educational revolution that has opened the door to new hybrid and non-face-to-face educational scenarios which enable the development of the competencies required in the curricula. The aim ...[+]


[ES] La COVID-19 trajo consigo una revolución educativa que ha abierto la puerta a nuevos escenarios educativos híbridos y no presenciales que posibiliten el desarrollo de las competencias requeridas en los planes de ...[+]
Subjects: Perception , Students , Satisfaction , Practicum , E-activities , Telepractice , Competencies , Speeches , Percepción , Estudiantado , Satisfacción , Prácticum , E-actividades , Teleprácticas , Competencias , Narraciones
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2022.16886
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2022.16886
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record