- -

Activities implemented in Soil Science subjects to learn specific competences and Sustainable Development Goals

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Activities implemented in Soil Science subjects to learn specific competences and Sustainable Development Goals

Mostrar el registro completo del ítem

Lull, C.; Pérez-Esteve, É.; Ramón Fernández, F.; Soriano Soto, MD.; Vidal Meló, A. (2021). Activities implemented in Soil Science subjects to learn specific competences and Sustainable Development Goals. IATED. 4254-4262. https://doi.org/10.21125/iceri.2021.0989

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184602

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Activities implemented in Soil Science subjects to learn specific competences and Sustainable Development Goals
Autor: Lull, Cristina Pérez-Esteve, Édgar Ramón Fernández, Francisca Soriano Soto, Mª Desamparados Vidal Meló, Anna
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Química - Departament de Química
Universitat Politècnica de València. Departamento de Producción Vegetal - Departament de Producció Vegetal
Universitat Politècnica de València. Departamento de Urbanismo - Departament d'Urbanisme
Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Tecnología de Alimentos - Departament de Tecnologia d'Aliments
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In 2015, within the United Nations, 193 Member States unanimously adopted a new Sustainable Development Agenda, called Agenda 2030. In its core, there are 17 Sustainable Development Goals (SDGs) for improving the lives ...[+]
Palabras clave: SDG , Soil Science , Higher Education
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-34549-6
Fuente:
ICERI2021 Proceedings. (issn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2021.0989
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/iceri.2021.0989
Título del congreso: 14th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2021)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Noviembre 08-09,2021
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation "Moving towards the Sustainable Development Goals at UPV: poliODS Project" awarded by the Vice Dean for Studies, Quality ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem