- -

Estudi sobre la introducció d’un marc comú de referència aplicat a l’avaluació del domini de l’oboé dins de l’educació musical no formal en el territori valencià

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estudi sobre la introducció d’un marc comú de referència aplicat a l’avaluació del domini de l’oboé dins de l’educació musical no formal en el territori valencià

Mostrar el registro completo del ítem

Hurtado Juan, D. (2022). Estudi sobre la introducció d’un marc comú de referència aplicat a l’avaluació del domini de l’oboé dins de l’educació musical no formal en el territori valencià. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/184687

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/184687

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Estudi sobre la introducció d’un marc comú de referència aplicat a l’avaluació del domini de l’oboé dins de l’educació musical no formal en el territori valencià
Otro titulo: ESTUDI SOBRE LA INTRODUCCIÓ D UN MARC COMÚ DE REFERÈNCIA APLICAT A L AVALUACIÓ DEL DOMINI DE L'OBOÉ DINS DE L'EDUCACIÓ MUSICAL NO FORMAL EN EL TERRITORI VALENCIÀ .
STUDY ON THE INTRODUCTION OF COMMON FRAMEWORK OF REFERENCE APPLIED TO THE ASSESSMENT OBOE PROFICIENCY LEVELS UNDER THE NON-FORMAL MUSICAL EDUCATION IN THE VALENCIAN TERRITORY.
ESTUDI SOBRE LA INTRODUCCIÓ D'UN MARC COMÚ DE REFERÈNCIA APLICAT A L AVALUACIÓ DEL DOMINI DE L'OBOÉ DINS DE L'EDUCACIÓ MUSICAL NO FORMAL EN EL TERRITORI VALENCIÀ .
Autor: Hurtado Juan, Domenec
Director(es): Tolosa Robledo, Luisa María
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Fecha acto/lectura:
2022-07-20
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] La práctica musical aficionada es una actividad ampliamente conocida y reconocida en el territorio valenciano. Es gracias a las escuelas de música que se puede aprender a tocar un instrumento dentro del sistema ...[+]


[CA] La pràctica musical aficionada és una activitat àmpliament coneguda i reconeguda en el territori valencià. És gràcies a les escoles de música que es pot aprendre a tocar un instrument dins del sistema educatiu de ...[+]


[EN] Amateur musical learning is an activity widely known and acknowledged along the Valencian territory, where music schools give access to the musical learning within the education system. These schools offer an adapted ...[+]
Palabras clave: Oboé , Escoles de música , Educació no formal , Nivells de domini instrumental , Marc comú de referència , Habilitats musicals. , Oboe , Music schools , Non-formal education , Instrumental proficiency levels , Common framework of reference , Musical skills.
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Música-Màster Universitari en Música
Tipo: Tesis de máster

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem