- -

Empowering Patients Living With Chronic Conditions Using Video as an Educational Tool: Scoping Review

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Empowering Patients Living With Chronic Conditions Using Video as an Educational Tool: Scoping Review

Mostrar el registro completo del ítem

Navarro, O.; Escrivá, M.; Faubel, R.; Traver Salcedo, V. (2021). Empowering Patients Living With Chronic Conditions Using Video as an Educational Tool: Scoping Review. JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH. 23(7):1-9. https://doi.org/10.2196/26427

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/186744

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Empowering Patients Living With Chronic Conditions Using Video as an Educational Tool: Scoping Review
Autor: Navarro, Olga Escrivá, Marta Faubel, Raquel Traver Salcedo, Vicente
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Aplicaciones de las Tecnologías de la Información - Institut Universitari d'Aplicacions de les Tecnologies de la Informació
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Background: Video is used daily for various purposes, such as leisure, culture, and even learning. Currently, video is a tool that is available to a large part of the population and is simple to use. This audio-visual ...[+]
Palabras clave: Patients , Health education , Self-care , Video , Chronic disease
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH. (issn: 1438-8871 )
DOI: 10.2196/26427
Editorial:
JMIR Publications Inc.
Versión del editor: https://doi.org/10.2196/26427
Agradecimientos:
This study was supported in part by Universidad Catolica San Vicente Martir.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem