- -

Rethinking the accounting ethics education research in the post- COVID-19 context

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Rethinking the accounting ethics education research in the post- COVID-19 context

Mostrar el registro completo del ítem

Mardawi, Z.; Seguí-Mas, E.; Tormo-Carbó, G. (2021). Rethinking the accounting ethics education research in the post- COVID-19 context. Cogent Business & Management. 8(1):1-18. https://doi.org/10.1080/23311975.2021.1984627

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/187699

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Rethinking the accounting ethics education research in the post- COVID-19 context
Autor: Mardawi, Zeena Seguí-Mas, Elies Tormo-Carbó, Guillermina
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Now more than ever before, studies of accounting ethics should be at the front of every research that is commenced throughout and following COVID-19 to protect students, academics, professionals, and broader communities. ...[+]
Palabras clave: Accounting Ethics , Accounting education , Systematic literature review , Multilevel analysis , COVID-19
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Cogent Business & Management. (eissn: 2331-1975 )
DOI: 10.1080/23311975.2021.1984627
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: https://doi.org/10.1080/23311975.2021.1984627
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem