Mostrar el registro completo del ítem
Beneito García, C. (2022). Estratègia crossmèdia per a la promoció turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188081
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188081
Título: | Estratègia crossmèdia per a la promoció turística de Castelló (Ribera Alta): l Auela Pinta | |||
Otro titulo: |
|
|||
Autor: | Beneito García, Carmen | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
[ES] L¿Auela Pinta és un personatge fictici del poble de Castelló (Ribera Alta), la finalitat d¿aquesta dona és endur-se a tots aquells xiquets i xiquetes que no es duen bé a casa.
Aquest projecte pretén cobrar-li vida ...[+]
[EN] Auela Pinta is a fictional character from the town of Castellón (Ribera Alta), the purpose of this woman is to take home all those boys and girls who are not well.
This project aims to bring the character to life ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Cerrado | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|