- -

Customer journey map e instrumentos de comunicación en la estrategia global de marketing. Caso real Urbania Developer

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Customer journey map e instrumentos de comunicación en la estrategia global de marketing. Caso real Urbania Developer

Show full item record

Abad Díaz, A. (2022). Customer journey map e instrumentos de comunicación en la estrategia global de marketing. Caso real Urbania Developer. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188442

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188442

Files in this item

Item Metadata

Title: Customer journey map e instrumentos de comunicación en la estrategia global de marketing. Caso real Urbania Developer
Secondary Title: Customer journey map and communication tools in global marketing strategy. Real case Urbania Developer
Customer journey map i instruments de comunicació en l'estratègia global de màrqueting. Cas real Urbania Developer
Author: Abad Díaz, Andrés
Director(s): Escribá Pérez, Carmen
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2022-09-28
Issued date:
Abstract:
[ES] Las actividades de comunicación permiten a las organizaciones relacionarse con el mercado con el objetivo de conseguir que los consumidores adopten un determinado comportamiento, que en el caso de las empresas será ...[+]


[EN] Communication activities allow organisations to relate to the market with the aim of getting consumers to adopt a certain behaviour, which in the case of companies will be the purchase of the product or service they ...[+]
Subjects: Mapa de experiencia del cliente , Customer journey map , Comunicación corporativa , Sector inmobiliario , Marketing , Comunicación , Analítica Web , Google Analytics , Journey Map
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record