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dc.contributor.advisor | Agustí Melchor, Manuel | es_ES |
dc.contributor.author | Martín Arocas, Jordi | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-10-21T12:22:09Z | |
dc.date.available | 2022-10-21T12:22:09Z | |
dc.date.created | 2022-09-22 | |
dc.date.issued | 2022-10-21 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/188534 | |
dc.description.abstract | [CA] En aquest projecte va ser dissenyat i implementat un mòdul de software, dins de la suite de programes de l’empresa Preference S.L, capaç de extraure i processar les dades necessàries per tal d’exportar representacions 3D, texturitzades de forma realista, dels productes dissenyats a l’aplicació. La finalitat de produir models 3D integrables amb tecnologies com ara, realitat augmentada, virtual o mixta, proporciona un gran avantatge competitiu en la venta i disseny de tancaments, donat que permet l’ús de tecnologies de prototipatge com el disseny CAD (Computer Aided Design) de forma immersiva. Amb la mirada posada en aprofitar al màxim les capacitats computacionals dels sistemes de visualització emprats, es va aplicar tècniques d’optimització per tal d’obtenir el millor resultat possible, que fera un ús adequat dels recursos de la màquina i que no que no provocara una latència notable per a l’usuari final. El procés seguit per tal d’aplegar a aquest objectiu, va ser el desenvolupament de diferents classes en C++ per tal de poder dividir les tasques entre la extracció de dades, la gestió de textures i l’exportació als diferents formats. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En este proyecto fue diseñado e implementado un módulo de software, dentro de la suite de programas de la empresa Preference S.L, capaz de extraer i procesar los datos necesarios para exportar representaciones 3D, texturizadas de forma realista, de los productos diseñados en la aplicación. La finalidad de producir modelos 3D integrables con tecnologías tales como realidad aumentada, virtual o mixta, proporciona una gran ventaja competitiva en la venta i diseño de cierres, dado a que permite el uso de tecnologías de prototipado como el diseño CAD (Computer Aided Design) de forma inmersiva. Con la mirada puesta en aprovechar al máximo las capacidades computacionales de los sistemas de visualización empleados, se aplicó técnicas de optimización para obtener el mejor resultado posible, que hiciera un uso adecuado de los recursos de la máquina i que no que no provocara una latencia notable para el usuario final. El proceso seguido para reunir este objetivo, fue el desarrollo de diferentes clases en C++ para poder dividir las tareas entre la extracción de datos, la gestión de texturas i la exportación a los diferentes formatos. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] In this project, a software module was designed and implemented within the suite of programs of the company Preference S.L., capable of extracting and processing the necessary data in order to export realistic, textured 3D representations of products designed in the application. The purpose of producing 3D models that can be integrated with technologies such as augmented reality, virtual or mixed, provides a great competitive advantage in the sale and design of enclosures, as it allows the use of prototyping technologies such as CAD (Computer Aided Design) design in an immersive way. With the aim of making the most of the computational capabilities of the display systems used, optimization techniques were applied to obtain the best possible result, which would make proper use of the machine's resources and not cause it. a remarkable latency for the end user. The process followed to achieve this goal was the development of different classes in C ++ allowing the division of the tasks between data extraction, texture management and different format exports. | es_ES |
dc.format.extent | 95 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Exportació de models 3D | es_ES |
dc.subject | Realitat augmentada | es_ES |
dc.subject | Disseny | es_ES |
dc.subject | Textures | es_ES |
dc.subject | Fotorealisme | es_ES |
dc.subject | Marketing | es_ES |
dc.subject | Export | es_ES |
dc.subject | 3D models | es_ES |
dc.subject | Augmented reality | es_ES |
dc.subject | Design | es_ES |
dc.subject | Texture | es_ES |
dc.subject | Photorealism | es_ES |
dc.subject.classification | ARQUITECTURA Y TECNOLOGIA DE COMPUTADORES | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.title | Generació de models 3D basada en físiques i realisme visual, aplicat al disseny imàrqueting de productes | es_ES |
dc.title.alternative | Generación de modelos 3D basada en físicas y realismo visual, aplicado al diseño y mercadotecnia de productos | es_ES |
dc.title.alternative | Generation of 3D models based on physics and visual realism, applied to product design and marketing | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Martín Arocas, J. (2022). Generació de models 3D basada en físiques i realisme visual, aplicat al disseny imàrqueting de productes. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188534 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\150242 | es_ES |