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Generació de models 3D basada en físiques i realisme visual, aplicat al disseny imàrqueting de productes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Generació de models 3D basada en físiques i realisme visual, aplicat al disseny imàrqueting de productes

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dc.contributor.advisor Agustí Melchor, Manuel es_ES
dc.contributor.author Martín Arocas, Jordi es_ES
dc.date.accessioned 2022-10-21T12:22:09Z
dc.date.available 2022-10-21T12:22:09Z
dc.date.created 2022-09-22
dc.date.issued 2022-10-21 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/188534
dc.description.abstract [CA] En aquest projecte va ser dissenyat i implementat un mòdul de software, dins de la suite de programes de l’empresa Preference S.L, capaç de extraure i processar les dades necessàries per tal d’exportar representacions 3D, texturitzades de forma realista, dels productes dissenyats a l’aplicació. La finalitat de produir models 3D integrables amb tecnologies com ara, realitat augmentada, virtual o mixta, proporciona un gran avantatge competitiu en la venta i disseny de tancaments, donat que permet l’ús de tecnologies de prototipatge com el disseny CAD (Computer Aided Design) de forma immersiva. Amb la mirada posada en aprofitar al màxim les capacitats computacionals dels sistemes de visualització emprats, es va aplicar tècniques d’optimització per tal d’obtenir el millor resultat possible, que fera un ús adequat dels recursos de la màquina i que no que no provocara una latència notable per a l’usuari final. El procés seguit per tal d’aplegar a aquest objectiu, va ser el desenvolupament de diferents classes en C++ per tal de poder dividir les tasques entre la extracció de dades, la gestió de textures i l’exportació als diferents formats. es_ES
dc.description.abstract [ES] En este proyecto fue diseñado e implementado un módulo de software, dentro de la suite de programas de la empresa Preference S.L, capaz de extraer i procesar los datos necesarios para exportar representaciones 3D, texturizadas de forma realista, de los productos diseñados en la aplicación. La finalidad de producir modelos 3D integrables con tecnologías tales como realidad aumentada, virtual o mixta, proporciona una gran ventaja competitiva en la venta i diseño de cierres, dado a que permite el uso de tecnologías de prototipado como el diseño CAD (Computer Aided Design) de forma inmersiva. Con la mirada puesta en aprovechar al máximo las capacidades computacionales de los sistemas de visualización empleados, se aplicó técnicas de optimización para obtener el mejor resultado posible, que hiciera un uso adecuado de los recursos de la máquina i que no que no provocara una latencia notable para el usuario final. El proceso seguido para reunir este objetivo, fue el desarrollo de diferentes clases en C++ para poder dividir las tareas entre la extracción de datos, la gestión de texturas i la exportación a los diferentes formatos. es_ES
dc.description.abstract [EN] In this project, a software module was designed and implemented within the suite of programs of the company Preference S.L., capable of extracting and processing the necessary data in order to export realistic, textured 3D representations of products designed in the application. The purpose of producing 3D models that can be integrated with technologies such as augmented reality, virtual or mixed, provides a great competitive advantage in the sale and design of enclosures, as it allows the use of prototyping technologies such as CAD (Computer Aided Design) design in an immersive way. With the aim of making the most of the computational capabilities of the display systems used, optimization techniques were applied to obtain the best possible result, which would make proper use of the machine's resources and not cause it. a remarkable latency for the end user. The process followed to achieve this goal was the development of different classes in C ++ allowing the division of the tasks between data extraction, texture management and different format exports. es_ES
dc.format.extent 95 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Exportació de models 3D es_ES
dc.subject Realitat augmentada es_ES
dc.subject Disseny es_ES
dc.subject Textures es_ES
dc.subject Fotorealisme es_ES
dc.subject Marketing es_ES
dc.subject Export es_ES
dc.subject 3D models es_ES
dc.subject Augmented reality es_ES
dc.subject Design es_ES
dc.subject Texture es_ES
dc.subject Photorealism es_ES
dc.subject.classification ARQUITECTURA Y TECNOLOGIA DE COMPUTADORES es_ES
dc.subject.other Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica es_ES
dc.title Generació de models 3D basada en físiques i realisme visual, aplicat al disseny imàrqueting de productes es_ES
dc.title.alternative Generación de modelos 3D basada en físicas y realismo visual, aplicado al diseño y mercadotecnia de productos es_ES
dc.title.alternative Generation of 3D models based on physics and visual realism, applied to product design and marketing es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica es_ES
dc.description.bibliographicCitation Martín Arocas, J. (2022). Generació de models 3D basada en físiques i realisme visual, aplicat al disseny imàrqueting de productes. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188534 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\150242 es_ES


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