- -

A multimodal linguistic approach of the promotion of tourist destinations on Facebook

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

A multimodal linguistic approach of the promotion of tourist destinations on Facebook

Show full item record

Eatock, G. (2022). A multimodal linguistic approach of the promotion of tourist destinations on Facebook. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/188886

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188886

Files in this item

Item Metadata

Title: A multimodal linguistic approach of the promotion of tourist destinations on Facebook
Secondary Title: Un estudio lingüístico y multimodal de la promoción de destinos turísticos en Facebook
Un estudi lingüístic i multimodal de la promoció de destinacions turístiques en Facebook
Author: Eatock, Gregory
Director(s): Saz Rubio, María Milagros del
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Read date / Event date:
2022-09-29
Issued date:
Abstract:
[ES] El objetivo principal de este trabajo es llevar a cabo un análisis pragmalingüístico y multimodal de dos cuentas oficiales de Facebook que promocionan destinos turísticos para investigar las mecanismos de persuasión ...[+]


[EN] The main aim of this study is to carry out a pragmalinguistic and multimodal analysis of two social media Facebook official accounts which promote tourist destinations to investigate the different persuasive mechanisms ...[+]
Subjects: Implicación autorial , Comunicación mediada por ordenador , Persuasión , Multimodalidad , Turismo , Metadiscurso , Persuasion , Computer-mediated communication , Tourism , Multimodality , Metadiscourse , Authorial engagement
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Lenguas y Tecnología-Màster Universitari en Llengües i Tecnologia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record