- -

Plan de comunicación transmedia para productoras audiovisuales emergentes: Caso Chamas Films

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Plan de comunicación transmedia para productoras audiovisuales emergentes: Caso Chamas Films

Show full item record

Frasquet López, P. (2022). Plan de comunicación transmedia para productoras audiovisuales emergentes: Caso Chamas Films. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/189106

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189106

Files in this item

Item Metadata

Title: Plan de comunicación transmedia para productoras audiovisuales emergentes: Caso Chamas Films
Secondary Title: Transmedia communication plan for emerging audiovisual production companies: Chamas Films Case
Pla de comunicació transmèdia per a productores audiovisuals emergents: Cas Chamas Films.
Author: Frasquet López, Paula
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca Santandreu Mascarell, Cristina
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2022-09-21
Issued date:
Abstract:
[ES] Este trabajo académico consiste en la creación de un plan de comunicación transmedia para la productora audiovisual emergente Chamas Films, se llevará a cabo una investigación sobre la estrategia transmedia y los ...[+]


[EN] This academic work consists in the creation of a transmedia communication plan for the emerging audiovisual production company Chamas Films, an investigation work will be carried out on the transmedia strategy and ...[+]
Subjects: Comunicación , Transmedia , Redes sociales. , Communication , Social media. , Productora audiovisual , Plan de Comunicación , Marketing estratégico
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record