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The effect on purchase intention of social media influencers recommendations

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The effect on purchase intention of social media influencers recommendations

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Gonzalez-Mohino, M.; Cabeza-Ramirez, LJ. (2022). The effect on purchase intention of social media influencers recommendations. En 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022). Editorial Universitat Politècnica de València. 81-89. https://doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15057

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189545

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Metadatos del ítem

Título: The effect on purchase intention of social media influencers recommendations
Autor: Gonzalez-Mohino, Miguel Cabeza-Ramirez, L. Javier
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The present study aims to examine the impact of involvement (measured through fashion conciousness), perceived authenticity of the message, and perceived risk on purchase recommendations made by influencers. Furthermore, ...[+]
Palabras clave: Influencer marketing , Purchase intent , Social media , Perceived Risk , Involvement
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960180
Fuente:
4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022).
DOI: 10.4995/CARMA2022.2022.15057
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2022/paper/view/15057
Título del congreso: CARMA 2022 - 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 29-Julio 01, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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