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Klösch, B.; Hadler, M.; Reiter-Haas, M.; Lex, E. (2022). Social Desirability and the Willingness to Provide Social Media Accounts in Surveys. The Case of Environmental Attitudes. En 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022). Editorial Universitat Politècnica de València. 119-127. https://doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15069
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189581
Título: | Social Desirability and the Willingness to Provide Social Media Accounts in Surveys. The Case of Environmental Attitudes | |
Autor: | Klösch, Beate Hadler, Markus Reiter-Haas, Markus Lex, Elisabeth | |
Fecha difusión: |
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Resumen: |
[EN] This paper contributes to the research on combining public opinion surveys and social media data by a) analyzing the effects of social desirability on the willingness to provide social media account information in ...[+]
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Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
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Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2022/paper/view/15069 | |
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