- -

Análisis de la participación y la disposición hacia el sexting en estudiantes secundarios/as de Tucumán

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de la participación y la disposición hacia el sexting en estudiantes secundarios/as de Tucumán

Show full item record

Narvaja, ME.; Alonso Olivera, ME. (2022). Análisis de la participación y la disposición hacia el sexting en estudiantes secundarios/as de Tucumán. Revista sobre la infancia y la adolescencia. (23):14-31. https://doi.org/10.4995/reinad.2022.14675

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189989

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de la participación y la disposición hacia el sexting en estudiantes secundarios/as de Tucumán
Secondary Title: Analysis of sexting participation and disposition among high school students in Tucumán
Author: Narvaja, Maria Evangelina Alonso Olivera, María Elisa
Issued date:
Abstract:
[EN] This research article addresses the practice of sexting, understood as the exchange of written messages and audiovisual material of a sexual nature through instant messaging applications and on social networks is a ...[+]


[ES] El presente artículo de investigación aborda la práctica de sexting, entendida como el intercambio de mensajes escritos y de material audiovisual de tono sexual a través de aplicaciones de mensajería instantánea y en ...[+]
Subjects: Sexting , Adolescence , Sexual behaviour , Education , Adolescencia , Comportamiento sexual , Educación
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista sobre la infancia y la adolescencia. (eissn: 2174-7210 )
DOI: 10.4995/reinad.2022.14675
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/reinad.2022.14675
Thanks:
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas de Argentina
Type: Artículo

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record