- -

Assessment of Ethical, Environmental and Professional Responsibility Training of Civil Engineers

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Assessment of Ethical, Environmental and Professional Responsibility Training of Civil Engineers

Mostrar el registro completo del ítem

Gimenez-Carbo, E.; Gómez-Martín, ME.; Andrés-Doménech, I. (2022). Assessment of Ethical, Environmental and Professional Responsibility Training of Civil Engineers. The International Journal of Engineering Education. 38(3):621-630. http://hdl.handle.net/10251/190453

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190453

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Assessment of Ethical, Environmental and Professional Responsibility Training of Civil Engineers
Autor: Gimenez-Carbo, Ester GÓMEZ-MARTÍN, M. ESTHER Andrés-Doménech, Ignacio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The paper presents and analyses how the generic outcome ``Ethical, environmental and professional responsibility¿¿ is achieved in the bachelor¿s degree in civil engineering at Universitat Polite`cnica de Vale`ncia ...[+]
Palabras clave: Generic outcome , Ethical responsibility , Professional responsibility , Civil engineering , Transversal skill
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
The International Journal of Engineering Education. (issn: 0949-149X )
Editorial:
Tempus Publications
Versión del editor: https://www.ijee.ie/
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F20-21%2F219//Evaluación del nivel de adquisición de la CT07 Responsabilidad ética, medioambiental y profesional en los estudios de grado de la UPV. Propuestas de mejora./
Agradecimientos:
Authors want to express their gratitude to lecturers responsible for the control point subjects, for their full collaboration and to students who participated in the group dynamics, for sharing their opinions and thoughts. ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem