- -

Intellectual capital and the coronavirus crisis: taking a closer look at restaurants' strategies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Intellectual capital and the coronavirus crisis: taking a closer look at restaurants' strategies

Mostrar el registro completo del ítem

Leon, R. (2021). Intellectual capital and the coronavirus crisis: taking a closer look at restaurants' strategies. Knowledge Management Research & Practice. 19(4):501-509. https://doi.org/10.1080/14778238.2021.1880300

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190612

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Intellectual capital and the coronavirus crisis: taking a closer look at restaurants' strategies
Autor: Leon, Ramona-Diana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The research aims to determine which dimensions of intellectual capital influenced restaurants¿ strategic reaction to the coronavirus crisis. The analysis focuses on 227 restaurants that are listed on TripAdvisor as ...[+]
Palabras clave: Restaurant , Human capital , Structural capital , Relational capital , Adaption , Coronavirus
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Knowledge Management Research & Practice. (issn: 1477-8238 )
DOI: 10.1080/14778238.2021.1880300
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: https://doi.org/10.1080/14778238.2021.1880300
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem