- -

Empirical test on the knowledge that students of a first-year University course have about the Sustainable Development Goals (SDG)

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Empirical test on the knowledge that students of a first-year University course have about the Sustainable Development Goals (SDG)

Mostrar el registro completo del ítem

Guerola-Navarro, V.; Oltra Badenes, RF.; Gil Gómez, H.; Botella-Carrubi, D.; Gil-Gómez, J. (2022). Empirical test on the knowledge that students of a first-year University course have about the Sustainable Development Goals (SDG). IATED. 3330-3337. https://doi.org/https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0817

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190745

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Empirical test on the knowledge that students of a first-year University course have about the Sustainable Development Goals (SDG)
Autor: Guerola-Navarro, Vicente Oltra Badenes, Raúl Francisco Gil Gómez, Hermenegildo Botella-Carrubi, Dolores Gil-Gómez, José-Antonio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Sustainable Development Goals (SDGs) are part of an initiative promoted worldwide, by the United Nations Organization (UN), with the ultimate goal of achieving, with the participation of all citizens of the countries ...[+]
Palabras clave: Business Administration and Management , Sustainable Development Goals , Initial empirical test , , Assessment , Call to action.
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-42484-9
Fuente:
EDULEARN22 Proceedings.
DOI: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0817
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0817
Título del congreso: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2022)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, Spain
Fecha congreso: Julio 04-06,2022
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem