Mostrar el registro completo del ítem
Canós-Darós, L.; Babiloni, E.; García Gallego, CV.; García Gallego, M.; Santandreu Mascarell, C.; Guijarro, E. (2022). Bibliometric study of motivation factors in Higher Education. IATED. 5298-5304. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1253
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191292
Título: | Bibliometric study of motivation factors in Higher Education | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Motivation plays a crucial role in the teaching-learning process. Motivated students become active students
who construct their own knowledge, a key element to achieving deep learning. For this reason, teachers
are ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1253 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|