- -

Sustainable development goals and their implementation in Physics

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Sustainable development goals and their implementation in Physics

Mostrar el registro completo del ítem

Castiñeira Ibáñez, S.; Tarrazó-Serrano, D.; Gasque Albalate, M.; Rubio Michavila, C.; Uris Martínez, A. (2022). Sustainable development goals and their implementation in Physics. IATED. 9378-9383. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.2263

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191300

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sustainable development goals and their implementation in Physics
Autor: Castiñeira Ibáñez, Sergio Tarrazó-Serrano, Daniel Gasque Albalate, Maria Rubio Michavila, Constanza Uris Martínez, Antonio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Sustainable Development Goals (SDGs) currently represent a challenge for the future and are already being implemented in different working areas. That is why, from the moment a student starts university education, ...[+]
Palabras clave: Sustainable Development Goals , Active learning , Meaningful learning , Learning and teaching methodologies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-42484-9
Fuente:
Proceedings 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN22).
DOI: 10.21125/edulearn.2022.2263
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.2263
Título del congreso: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2022)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, Spain
Fecha congreso: Julio 04-06,2022
Agradecimientos:
The authors would like to thank the educational innovation group Multidisciplinary Teaching Innovation Methodology (Teach- Inn) (GIE-64) from Universidad de Las Palmas de Gran Canaria.
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem