- -

Application of the finite element method to the understanding of a non-steady state heat transport problem

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Application of the finite element method to the understanding of a non-steady state heat transport problem

Mostrar el registro completo del ítem

Tarrazó-Serrano, D.; Castiñeira Ibáñez, S.; Sánchez-García, E.; Gasque Albalate, M.; Uris Martínez, A.; Rubio Michavila, C. (2022). Application of the finite element method to the understanding of a non-steady state heat transport problem. IATED. 9370-9377. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.2262

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191316

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Application of the finite element method to the understanding of a non-steady state heat transport problem
Autor: Tarrazó-Serrano, Daniel Castiñeira Ibáñez, Sergio Sánchez-García, E. Gasque Albalate, Maria Uris Martínez, Antonio Rubio Michavila, Constanza
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Nowadays, the search for new active and constructive learning methodologies is one of the pedagogical objectives in universities and other educational institutions. In the degrees taught at the Escola Tècnica Superior ...[+]
Palabras clave: Finite elements method , Active learning , Meaningful learning , Heat transfer , Teaching methodologies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-42484-9
Fuente:
Proceedings 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN22).
DOI: 10.21125/edulearn.2022.2262
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.2262
Título del congreso: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2022)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, Spain
Fecha congreso: Julio 04-06,2022
Agradecimientos:
The authors would like to thank the educational innovation group Multidisciplinary Teaching Innovation Methodology (Teach- Inn) (GIE-64) from Universidad de Las Palmas de Gran Canaria. In addition, we greatly appreciate ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem