- -

Harnessing the potential of online learning in Italian Universities: form blended classes to MOOCs

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Harnessing the potential of online learning in Italian Universities: form blended classes to MOOCs

Mostrar el registro completo del ítem

Chavarria Arnau, A.; Dal Bon, C. (2022). Harnessing the potential of online learning in Italian Universities: form blended classes to MOOCs. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 273-281. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14621

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191581

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Harnessing the potential of online learning in Italian Universities: form blended classes to MOOCs
Autor: Chavarria Arnau, Alexandra Dal Bon, Cecilia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this paper some integrated teaching experiences conducted at the University of Padua and particularly one of the courses in the Archaeology area are presented here, in order to show numerous benefits that this kind ...[+]
Palabras clave: Blended learning , MOOC , Innovative learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14621
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14621
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem