- -

Market Segmentation by Motivations in Ecotourism: Application in the Posets-Maladeta Natural Park, Spain

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Market Segmentation by Motivations in Ecotourism: Application in the Posets-Maladeta Natural Park, Spain

Mostrar el registro completo del ítem

Carvache-Franco, M.; Carrascosa López, C.; Carvache-Franco, W. (2022). Market Segmentation by Motivations in Ecotourism: Application in the Posets-Maladeta Natural Park, Spain. Sustainability. 14(9):1-18. https://doi.org/10.3390/su14094892

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191624

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Market Segmentation by Motivations in Ecotourism: Application in the Posets-Maladeta Natural Park, Spain
Autor: Carvache-Franco, Mauricio Carrascosa López, Conrado Carvache-Franco, Wilmer
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Environmental awareness and carrying out tourism activities in nature are increasing today. Therefore, the present study has been conducted in a natural park, and its objectives are the following: (a) identify the ...[+]
Palabras clave: Motivation , Demand segmentation , Protected area , Satisfaction , Pyrenees
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sustainability. (eissn: 2071-1050 )
DOI: 10.3390/su14094892
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/su14094892
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem