- -

Combining subject-specific and subject-independent competencies in teaching Linguistics

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Combining subject-specific and subject-independent competencies in teaching Linguistics

Mostrar el registro completo del ítem

Tragel, I.; Komissarov, L. (2022). Combining subject-specific and subject-independent competencies in teaching Linguistics. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1377-1383. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14490

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191843

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Combining subject-specific and subject-independent competencies in teaching Linguistics
Autor: Tragel, Ilona Komissarov, Liisa-Maria
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In recent decades, the concept of key competencies has become increasingly relevant in education, prompting universities to revise their curricula to make more room for subject-independent skills and knowledge. We ...[+]
Palabras clave: Key competencies , Linguistics , Process writing , Peer feedback
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14490
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14490
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem