Mostrar el registro completo del ítem
Ares, A.; Toribio, L.; Nieto, J.; De La Fuente, A.; Bernal, J. (2022). BYOD as a gamification tool for improving learning of an experimental subject in Chemistry Degree. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1237-1245. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14475
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191869
Título: | BYOD as a gamification tool for improving learning of an experimental subject in Chemistry Degree | |
Autor: | Nieto, José | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Given the impact of smartphones in all areas of society, the education at the university should not be conceived without the use of technological tools inside classrooms. The present study examines the use of “Bring ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14475 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|