- -

Cultivating gender inclusive leadership in higher education: Insights from a laboratory learning experience

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Cultivating gender inclusive leadership in higher education: Insights from a laboratory learning experience

Mostrar el registro completo del ítem

Bonesso, S. (2022). Cultivating gender inclusive leadership in higher education: Insights from a laboratory learning experience. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1169-1176. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14548

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191948

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Cultivating gender inclusive leadership in higher education: Insights from a laboratory learning experience
Autor: Bonesso, Sara
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Women continue to be underrepresented in managerial and upper echelon roles and the recent pandemic has intensified the barriers they face in their career path. Designing and delivering programs in higher education ...[+]
Palabras clave: Inclusive leadership , Women leadership , Gender equality , Experiential learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14548
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14548
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem