- -

Open Educational Resources for Social Science Research Methods – A Case Study from the D-A-CH-Region

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Open Educational Resources for Social Science Research Methods – A Case Study from the D-A-CH-Region

Mostrar el registro completo del ítem

Prandner, D. (2022). Open Educational Resources for Social Science Research Methods – A Case Study from the D-A-CH-Region. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 935-942. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14573

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191985

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Open Educational Resources for Social Science Research Methods – A Case Study from the D-A-CH-Region
Autor: Prandner, Dimitri
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The D-A-CH region has traditionally been sceptic towards OER materials. Despite a very active open science community the three German speaking countries in Europe did not embrace wide reaching OER policies. This can ...[+]
Palabras clave: OER , D-A-CH region , Social science research methods , Austria , Germany , Switzerland
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14573
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14573
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem