Mostrar el registro completo del ítem
Blom, B.; Van Den Bosch, K.; Beldhuis, H.; Schreuder, P.; Timmerman, G. (2022). Do Active Learning Classrooms make for Active Teaching?. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 231-238. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14619
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191987
Título: | Do Active Learning Classrooms make for Active Teaching? | |
Autor: | Blom, Bas Van den Bosch, Kirsten Schreuder, Pauline Timmerman, Greetje | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper presents preliminary results from a research project at the University of Groningen where recently various Active Learning Classrooms (ALC) were created. It answers the research question “How do university ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14619 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|