- -

Learning ecology theory as a tool to support student digital competences in higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Learning ecology theory as a tool to support student digital competences in higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Stone, S.; Lowney, R. (2022). Learning ecology theory as a tool to support student digital competences in higher education. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 1051-1058. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14718

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/192023

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Learning ecology theory as a tool to support student digital competences in higher education
Autor: Stone, Suzanne Lowney, Rob
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The need for digitally competent graduates is well established and articulated in the New Skills Agenda for Europe (European Commission, 2016) and the European Digital Education Action Plan 2021-2027 (European ...[+]
Palabras clave: Digital competences , Graduate attributes , Learning ecologies , Formal learning , Informal learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14718
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14718
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem