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The role of consumer data in marketing: A research agenda

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The role of consumer data in marketing: A research agenda

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Blasco-Arcas, L.; Lee, HM.; Kastanakis, MN.; Alcañiz Raya, ML.; Reyes-Menéndez, A. (2022). The role of consumer data in marketing: A research agenda. Journal of Business Research. 146:436-452. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2022.03.054

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/192446

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Metadatos del ítem

Título: The role of consumer data in marketing: A research agenda
Autor: Blasco-Arcas, Lorena Lee, Hsin-Hsuan Meg Kastanakis, Minas N. Alcañiz Raya, Mariano Luis Reyes-Menéndez, Ana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2025-07-31
Resumen:
[EN] Increased access to various kinds of consumer data has opened up new avenues of value creation for companies, but it also poses new challenges. The proliferation of digital data sources alongside new technologies for ...[+]
Palabras clave: Consumer data , Data disclosure , Topic modeling,Literature review , Research agenda
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Journal of Business Research. (issn: 0148-2963 )
DOI: 10.1016/j.jbusres.2022.03.054
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2022.03.054
Tipo: Artículo

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