ETSII. (2020). Plan Estratégico ETSII 2021-2025. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales (ETSII). Universitat Politècnica de València. Valencia. Spain. https://www.etsii.upv.es/presentacion/documentos/Plan_estrategico_21-25.pdf
ETSII. (2022). Titulaciones. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales (ETSII). Universitat Politècnica de València. Valencia. Spain. https://www.etsii.upv.es/docencia/titulaciones-es.php.
Halili, S.H., Sulaiman, S. (2021). Students' perception to integrate education 4.0 in Science program. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 8(1), 45-57. https://doi.org/10.4995/muse.2021.14768
[+]
ETSII. (2020). Plan Estratégico ETSII 2021-2025. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales (ETSII). Universitat Politècnica de València. Valencia. Spain. https://www.etsii.upv.es/presentacion/documentos/Plan_estrategico_21-25.pdf
ETSII. (2022). Titulaciones. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales (ETSII). Universitat Politècnica de València. Valencia. Spain. https://www.etsii.upv.es/docencia/titulaciones-es.php.
Halili, S.H., Sulaiman, S. (2021). Students' perception to integrate education 4.0 in Science program. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 8(1), 45-57. https://doi.org/10.4995/muse.2021.14768
Llopis-Albert, C., Rubio, F., Zeng, S., Grima-Olmedo, J, Grima-Olmedo, C. (2022). The Sustainable Development Goals (SDGs) applied to Mechanical Engineering. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 9(1), 59-70. https://doi.org/10.4995/muse.2022.17269
Ramirez, M., Romero, O., Schot, J., Arroyave, F. (2019). Mobilizing the Transformative Power of the Research System for Achieving the Sustainable Development Goals. SWPS 2019-25. https://doi.org/10.2139/ssrn.3497623
Ramirez-Mendoza, R.A., Morales-Menendez, R., Melchor-Martinez, E.M., Iqbal, H., Parra-Arroyo, L., Vargas-Martínez, A., Parra-Saldivar, R. (2020). Incorporating the sustainable development goals in engineering education. International Journal on Interactive Design and manufacturing, 14, 739-745. https://doi.org/10.1007/s12008-020-00661-0
SDSN. (2020). Accelerating Education for the SDGs in Universities: A guide for universities, colleges, and tertiary and higher education institutions. Sustainable Development Solutions Network (SDSN). New York. USA. https://resources.unsdsn.org/accelerating-education-for-the-sdgs-in-universities-a-guide-for-universities-colleges-and-tertiary-and-higher-education-institutions
United Nations (2015), Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development. (Retrieved on March 1st 2022 from www.refworld.org/docid/57b6e3e44.html).
UPM. (2019). Sostenibilidad en los Estudios Oficiales de la UPM 2019. Vicerrectorado de Calidad y Eficiencia, Universidad Politécnica de Madrid (UPM). Madrid. Spain. https://sostenibilidad.upm.es/wp-content/uploads/sites/759/2020/06/V3-Informe-Docencia-ODS-UPM-2019.pdf
UPM. (2020). Sostenibilidad en los Estudios Oficiales de la UPM 2020. Vicerrectorado de Calidad y Eficiencia, Universidad Politécnica de Madrid (UPM). Madrid. Spain. https://sostenibilidad.upm.es/wp-content/uploads/sites/759/2021/03/Sostenibilidad-estudios-oficiales-UPM-2020.pdf
UPV. (2014). Plan Estratégico UPV (2015-2020). Universitat Politècnica de València (UPV). https://www.upv.es/noticias-upv/documentos/plan_estrategico_upv2020.pdf
UPV-EHU. (2022). EHU agenda 2030 for sustainable development. Universidad del País Vasco (UPV-EHU). País Vasco. Spain. https://www.ehu.eus/es/web/iraunkortasuna/ehuagenda-2030
UV. (2019). La Universidad de Valencia como motor de transformación social a través de los ODS. Vicerrectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat. Universitat de València (UV). Valencia. Spain. https://www.uv.es/uvsostenible/PROYECTOODS.pdf
[-]